Website & Merk audit

Samen maken nemen we je bestaande website en look en feel van je zaak
onder handen om er een killer verkoopmachine van te maken

Een website en een merk op poten zetten, kan iedereen tegenwoordig. Er zijn tal van goedkope of zelfs gratis manieren om binnen een paar uren een website op poten te zetten. Alleen moet die website ook slagen in zijn belangrijkste opzet: nieuwe klanten aantrekken. 

Daarbij spelen zoveel elementen een belangrijke rol, maar het belangrijkste is en blijft toch wel die eerste indruk.

Tijdens die eerste seconden dat een bezoeker op je website of op één van je social media terecht komt, gaat hij beslissen of jij een merk bent waarmee hij wil samenwerken. Misschien gebeurt dat proces niet altijd even bewust, maar die eerste seconden zijn cruciaal. Dus moet je er het beste van zien te maken!

Uiteraard is het niet altijd evident om een website op maat te laten maken. Het is een serieuze kost, vooral voor beginnende zelfstandigen of zelfstandigen in bijberoep. Hetzelfde geldt voor het laten uitwerken van een duidelijk afgelijnd merk met een logo dat bijblijft en een look en feel die bij jouw doelgroep past.

Als je op het punt zit dat je iets wil doen aan je website en je merk, maar niet goed weet wat en niet het budget hebt om een grafisch vormgever aan te nemen, dan kan deze website & merk audit jou helpen. Het kost een fractie van wat je anders zou uitgeven, maar kan een serieus verschil uitmaken voor jou, je merk en je zaak.

Voor wie is zo’n Website & Merk Audit?

  • Je bent al een tijdje zelfstandige (hetzij in hoofdberoep of in bijberoep) en je weet heel goed waar je naartoe wil, maar je zit vast met de look en feel van je merk.
  • Je hebt zelf een website in elkaar gestoken met WordPress, Squarespace,… en bent daar heel trots op (terecht ook!), maar je merkt dat er toch iets mist. Alleen kan je er je vinger niet helemaal op leggen.
  • Je hebt wat grafische kennis en kan je plan trekken, maar je wil het er allemaal net iets minder DIY laten uitzien.
  • Je wil graag een stevige basis voor je website en de look en feel van je merk zodat je er toch nog een tijdje mee verder kan, terwijl je een budget bij elkaar spaart om een grafisch vormgever onder de arm te nemen.
  • Je wil dat je website en de look en feel van je merk de kwaliteit uitstraalt die je met je diensten of producten wil leveren aan je klanten.
  • Je bent op zoek naar meer visuele samenhang tussen je social media, website en andere delen van je zaak.

Als je je aanmeldt voor een
Website & Merk Audit krijg je:

  • Huiswerk.Ik geloof keihard in huiswerk. Het doet je nadenken over je huidige website en merk, maar ook nadenken over waar je naartoe wil en wat je wil bereiken.
  • Een one-on-one met mij.Jawel. Ik laat meer dan tien jaar ervaring als webdesigner en zes jaar als online ondernemer op je los.
  • Een gepersonaliseerd plan van aanpak. Ik werk voor jou een plan van aanpak uit. Zie het als een gigantische to do lijst die je kan gebruiken om jouw website en merk naar het next level te brengen.

Hoe gaat het in z’n werk?

  • Je krijgt een pak huiswerk. Als je kiest voor een website & merk audit, dan krijg je eerst een pak huiswerk. Je krijgt een formulier opgestuurd met heel wat vragen. Aan de hand van jouw antwoorden op die vragen, kan ik nagaan wat jij wil bereiken met jouw website en merk. De antwoorden op deze vragen worden een leidraad doorheen de audit.
  • Daarna bespreken we je antwoorden via Skype. Tijdens dat gesprek geef ik je tips van wat je kan verbeteren om je website meer voor jou te laten werken. We zoeken samen naar oplossingen voor je grootste problemen. Ik laat je kennismaken met een hele hoop interessante tools die je kunnen verder helpen om zaken te automatiseren en jouw het leven makkelijker te maken. Ik neem dit gesprek op, zodat je het later nog een keer opnieuw op je gemak kan bekijken.
  • Je krijgt van mij na ons gesprek nog een plan van aanpak op maat. Waar werk je best eerst aan? Hoe kan je je website nog wat meer in de kijker zetten? Hoe creëer je hype rond jouw merk en je producten?
  • En dan begint het echte werk! Ik heb je het duwtje in de rug gegeven en nu is het aan jou om alle zaken die we hebben besproken toe te passen. Gedurende twee weken staat mijn mailbox nog voor je open zodat je alle vragen die je hebt kan stellen.

Samenwerken?

Heb je nog wat vragen voor je een audit wil boeken? Stel ze gerust via het contactformulier!

Pin It on Pinterest

Share This